Ben je altijd op zoek naar nieuwe creatieve en effectieve manieren om de doelgroep te bereiken? Om traffic naar leads te converteren? Ben jij een ervaren content marketeer die weet wat aanpakken is? Dan zoeken we jou!
Het is aan jou om een doordachte content marketing strategie te bedenken voor onze producten Archicad en Solibri. In deze strategie bepaal je welk type content we op welk moment aan welke (potentiële) klant tonen. Hierbij werk je nauw samen met collega’s uit ons jonge en dynamische marketingteam, maar ook met de BIM productspecialisten en sales. Naast het neerzetten van een strategie op dit gebied, zit je boordevol nieuwe ideeën die je graag ten uitvoer brengt. Je schrijft bovendien zelf ook graag pakkende en wervende teksten voor o.a. het blog, landingspagina’s, whitepapers, mailings, marketing campagnes, als ook voor persberichten.
Wij geloven dat ontwerpen en bouwen sneller, effectiever en met hogere kwaliteit kan. Met dat doel voor ogen ontwikkelen we geavanceerde software voor BIM (Building Information Modelling). Met BIM kunnen bouwpartijen effectiever (samen)werken. Alle informatie van een gebouw is geïntegreerd in één 3D-(data)model dat wordt gebruikt van ontwerp tot onderhoud. We zijn exclusief distributeur van de BIM-software Archicad en Solibri in de Benelux. Met onze eigen cloud-based issuemanagement software BIMcollab zijn we wereldwijd actief.
We bieden een uitdagende functie met veel afwisseling en doorgroeimogelijkheden. Daarnaast kun je rekenen op:
Omvang arbeidsovereenkomst: 36-40 uur per week.
Herken jij jezelf in bovenstaande? Solliciteer dan direct! Wil je meer weten? Kijk dan eens rustig rond op onze website www.kubusinfo.nl en www.bimcollab.com. Voor vragen kun je ook altijd bellen naar +31 (0)40 213 1950.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.