Marketing Specialist

Job description

Wij geloven dat ontwerpen en bouwen sneller, effectiever en met hogere kwaliteit kan. Met dat doel voor ogen ontwikkelen we geavanceerde software voor BIM (Building Information Modelling). Met BIM kunnen bouwpartijen effectiever (samen)werken. Alle informatie van een gebouw is geïntegreerd in één 3D-(data)model dat wordt gebruikt van ontwerp tot onderhoud. We zijn exclusief distributeur van de BIM-software ARCHICAD en Solibri in de Benelux. Met onze eigen cloud-based issuemanagement software BIMcollab hebben we wereldwijd een dominante marktpositie en bouwen we dagelijks aan de versteviging hiervan.

Klinkt dit als iets waar jij aan wil bijdragen? Ben je altijd op zoek naar creatieve en effectieve manieren om de doelgroep te bereiken? Om traffic naar leads te converteren? Ben jij een marketeer die weet wat aanpakken is? Dan zoeken we jou!


De rol van marketing specialist

Je kent het online marketinglandschap en weet onze doelgroep en hun behoeftes moeiteloos te doorgronden. Dit inzicht gebruik je om de juiste boodschap te formuleren en de beste middelen in te zetten. Uiteraard volgens de goeddoordachte crossmediale marketingstrategie die je zelf hebt ontwikkeld. Daarbij werk je graag mee aan het uitwerken van content en evenementen (zowel online als offline).


Met jouw up-to-date marketingkennis kom je ons helpen onze marketing en communicatie naar een hoger niveau te tillen. Het merk BIMcollab laten groeien heeft je volledige focus. Samen met sales kun je werken aan een optimale leadfunnel en zie je kansen voor marketing automation. Door je hands-on ervaring kun je bovendien direct waarde toevoegen aan ons multidisciplinaire team en onze doelstellingen.


Samen met onze productspecialisten werken we nieuwe functionaliteiten en features uit tot aantrekkelijke proposities en campagnes. Deze proposities vertaal je naar concrete, klantgerichte content. Denk dan aan Google ads campagnes, social media campagnes, landingpagina’s, blogs, video’s, customer stories, nieuwsbrieven en meer. Maar ook beursconcepten en andere klantenevenementen kunnen op je pad komen. Wat je strategie ook wordt, je blijft van begin tot eind betrokken bij je eigen succesverhaal en dat van BIMcollab.

Requirements

Jouw Profiel

  • Je hebt een opleiding op HBO of WO niveau, richting marketing.
  • Daarnaast heb je minimaal 3 jaar relevante werkervaring opgedaan met online marketing.
  • Je hebt ervaring met de strategische kant van marketing, maar bent meer dan bereid om veelvuldig zelf de handen uit de mouwen te steken.
  • Je hebt affiniteit met content en leadgeneratie
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Ons aanbod

We bieden een uitdagende functie met veel afwisseling en doorgroeimogelijkheden. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een passend salaris afhankelijk van kennis en ervaring. De salarisrange is voor deze vacature tussen de €3.000,- en €4.200,-.
  • Bovengemiddeld goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De ruime pensioenregeling en winstdeling, maar ook de werknemersparticipatie zorgen voor een grote betrokkenheid van de medewerkers bij het resultaat van KUBUS.
  • Een plek in een gedreven team met ervaren professionals binnen een gerenommeerd bedrijf (marktleider op diverse fronten) met een uitstekende reputatie.
  • Een stimulerende werkomgeving in het centrum van Eindhoven, op loopafstand van het Centraal Station.
  • Eigentijdse extra’s zoals een verzorgde gezamenlijke lunch, altijd vers fruit en een pas gemoderniseerde energie-neutrale werkomgeving.

Contact

Herken jij jezelf in bovenstaande? Solliciteer dan direct! Wil je meer weten? Kijk dan eens rustig rond op www.kubusinfo.nl of www.bimcollab.com Voor vragen kun je ook altijd bellen naar +31 (0)40 213 1950.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.